reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Daniela Škulová

Daniela Škulová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Na ceste... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

O tom, ako sa (ne)dospieva

Daniela Škulová

O tom, ako sa (ne)dospieva

Všetko najlepšie! A nech si konečne nájdeš prácu, ktorá by ťa bavila! A tiež ti želám, aby si stretla toho pravého a usadila sa. A nech ti vyjdú všetky tvoje plány do budúcnosti! A mohla by si si už kúpiť niečo pekné na seba. Všetky tieto vety posledných pár rokov počúvam vždy na jeseň na svoje narodeniny. (Tú poslednú s obľubou používa mama v každom ročnom období).

  • 23. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Ako išlo vajce na vandrovku

Daniela Škulová

Ako išlo vajce na vandrovku

Bolo raz jedno vajce, ktorému sa už zunovalo sedieť doma za pecou a tak sa rozhodlo odísť do sveta. Do batôžka si zbalilo veci potrebné i nepotrebné (tých druhých bolo samozrejme viac) a hor sa spoznávať svet. Tvrdohlavo, odmietajúc pripustiť si krehkosť svojej škrupiny, sa vybralo do krajiny, ktorej jazyk sa síce voľakedy dávno pokúšalo učiť, avšak v súčasnosti z neho ovláda len bonjour, merci a fromage (čo sa tiež ukázalo ako nie celkom zbytočné). Však dohovoriť sa po anglicky už dnes nie je až taký problém. Trt makový!

  • 17. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 357x
  • 0
O tom, ako sa veci strácajú a nachádzajú

Daniela Škulová

O tom, ako sa veci strácajú a nachádzajú

Cez víkend som bola na koncerte. Na dobrom koncerte. Keď neskoro večer (alebo skoro ráno) nastal čas odchodu, zistila som, že mi chýba šál. Veľmi pekný, bodkovaný. Keďže som sa ho nemienila len tak vzdať, trikrát som obehla celý klub, dvakrát som vrazila do toho istého muzikanta a jedenkrát som zahrešila.

  • 26. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 581x
  • 0
Ako som do školy po prvýkrát šla a ako ten posledný

Daniela Škulová

Ako som do školy po prvýkrát šla a ako ten posledný

"Škulová Daniela- štátnu skúšku zložila a prospela s vyznamenaním.", zaznelo z úst predsedu štátnicovej komisie v stredu okolo druhej hodiny popoludní. Radosť, mierny pocit hrdosti na seba samú a svoju prácu, úľava, neistota, strach z budúcnosti. Všetky tieto pocity sa vo mne miesili, kým mi moji (už bývalí) učitelia potriasali rukou a gratulovali. Zakrátko však boli vytesnené telefonátmi, sms-kami, ďalšími gratuláciami od kamarátov, našej tety krčmárky, miernym opojením spoločensky prípustnými drogami, neskôr mierne väčším, hudbou, veselosťou, potýčkou s policajtami a prosbou časníkov, aby sme už šli domov. Že aj oni by chceli, keďže sa už rozvidnieva. To, že sa uzavrela ďalšia etapa, opäť prešiel niekoľko ročný cyklus a môj status študenta patrí minulosti som si uvedomila až o dva dni neskôr. Trochu neveriacky a trochu viac smutne som stála na chodbe našej fakulty a v ruke držala čerstvo opečiatkované Potvrdenie o ukončení štúdia. A vtedy som si spomenula...

  • 13. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Mami, oci som v tom!

Daniela Škulová

Mami, oci som v tom!

Chytila ma puberta. Myslela som si, že to už mám za sebou, veď predsa len v 23-ke by už mali byť všetky hormonálne zmeny ukončené, ale zrejme nie.

  • 5. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 936x
  • 53
reklama
SkryťZatvoriť reklamu