reklama

Dobrý...

...volám sa Daniela Škulová. Mám 20+ a som prváčka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Už štvrtýkrát v živote. V roku 1994 som sa ňou stala na základnej škole, v 2003 na strednej a v 2007 na vysokej. Vďaka nášmu zreformovanému školstvu som ňou od septembra zas. Na tej istej škole, s tými istými spolužiakmi aj učiteľmi. Akurát už nenavštevujem bakalárske ale magisterské štúdium.

Momentálne žijem v Banskej Bystrici. Síce tu skapal pes (ako hlásal jeden predvolebný plagát), ale mne je tu celkom veselo. Asi to bude tým, že v mojej rodnej obci ich skapala celá svorka.

Stále čítam nejakú knihu, mám nepekný zlozvyk zapchávať si uši slúchadlami s vraj divnou hudbou a nedvíham telefón. Nie je to žiaden životný postoj, ja ho len vždy dakam založím a zabudnem naň. Žijem v neorganizovanom chaose v mravenisku študentov zvanom internát. A fest sa mi tu ľúbi. Aj nefungujúce variče, neodtekajúca sprcha, tečúci záchod aj oligarchia upratovačiek, vrátnikov a vedúcej internátu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som pravidelnou čitateľkou tejto stránky asi od roku 2005. Vždy som sa pohrávala s myšlienkou vytvoriť si vlastný, ale nevedela som si predtaviť o čom by som písala a kto by to čítal. Síce to stále nedokážem, rozhodla som sa však, že to budem považovať za nedokonalosť mojej predstavivosti. Tak som klikla na červené políčko s názvom založte si blog a som tu.

Daniela Škulová

Daniela Škulová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Na ceste... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu