reklama

Mami, oci som v tom!

Chytila ma puberta. Myslela som si, že to už mám za sebou, veď predsa len v 23-ke by už mali byť všetky hormonálne zmeny ukončené, ale zrejme nie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (53)

Malo mi to byť podozrivé už len preto, že v časoch -násť som svojim rodičom vyviedla len jednu vec (teda ak nerátam občasné záchvaty hnevu a stavy typu celý svet mi ubližuje). Mala som 18, prvého frajera, jeho rodičia boli preč z domu a našim som povedala, že prespím u kamarátky. Síce sa im to dvakrát nepozdávalo (asi preto, že bol Veľký piatok), ale ja som si s pocitom práve získanej plnoletosti urobila po svojom. Na druhý deň som prišla z domu s ovesenou hlavou a dôkazom previnenia priamo na svojom krku (cucflek a prespatie u kamarátky k sebe veľmi nejdú). Doma však nelietali žiadne facky, vyhrážky ani domáce väzenie som nedostala. Možno práve moderné výchovné metódy mojich rodičov (celé sviatky bol môj ošatkovaný krk zdrojom zábavy pre všetky tety, ujov a rozvetvenú rodinu, ktorá nás hojne navštevovala ) spôsobili, že ma prešla chuť rebelovať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nie však navždy, dnes je späť. Keďže v mojom veku sa už pýtať von nemusím, utekať zo školy sa mi nechce (môj odbor môže pre jeho neperspektívnosť študovať fakt len nadšenec), tínedžerské tehotenstvo je pre mňa už passé, zostala mi len jedna možnosť ako provokovať. Svojím výzorom. Oblečením som síce vždy vybočovala z rady, výstrelkom s mojím telom som sa však vyhýbala. Až dosiaľ. Asi pred rokom mi napadlo, že si vo vlasoch urobím dred. Myslela som si, že aj tak to v mojej kučeravej hrive nik nezbadá a bude len pre moje potešenie. Maminmu orliemu zraku však nič neunikne. Prvý priestupok si vyslúžil len prednášku o tom, prečo práve ona musí mať "inú" dcéru a po kom to tak asi mám. Vina padla na otca.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jesenné prepichnutie ďalšej dierky v uchu mi vyslúžilo pomenovanie ťapa a keď som si do nej vrazila tunel, vzývali sa všetci svätí za moje obrátenie. Inak tunel je taká náušnica, ktorá rozťahuje dierku v uchu (od 2-3 mm ako mám ja, až pokiaľ človek znesie). Pohár trpezlivosti pretiekol až teraz v januári. Vytvorila som si vo vlasoch ďalší dred. Jednak o dosť hrubší ako bol ten prvý a jednak bol už dopredu známy môj zámer skrátiť si vlasy, čím oba ešte viac vyniknú. Toto už mama neuniesla a tak som utŕžila dve facky. Tuším naposledy som nejakú dostala, keď som ako decko vystrihala bratovi na hlave geometrické tvary. Prišlo mi to ako dobrý nápad. Okrem faciek mi navyše vzala háčik a odmieta ho vrátiť (je to dosť významná pomôcka pri udržiavaní dredov). A tak boli po dlhom čase v našej domácnosti na programe ofuky, trieskanie dverami a pocit krivdy. Typická puberťácka nálada. Situácia sa však pomaly ukľudňuje a aj napriek môjmu novému (dosť krátkemu) zostrihu zostáva stabilná. Čo ak je čas splniť si ďalší sem z čias -násť piercing v jazyku?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P.S.: Aj keď toto moja mama asi nikdy nebude čítať, mala by vedieť , že všetky tieto veci nerobím z trucu, ale kvôli sebe. Mne sa to totiž páči. Je mi to síce ľúto, ale zrejme nikdy nebudem taká dcéra, akú by chcela. Mám radšej svoje vyčaptané botasky, než topánky na opätku, otrhané rifle ako sukňe a hipisácke tričká ako blúzky. Ale nech už sa na seba mračíme kvôli čomukoľvek, mám svoju bláznivú rodinu rada. Len to nemôžem priznať. Som predsa puberťáčka!

Daniela Škulová

Daniela Škulová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Na ceste... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu